Rozita Che Wan Seksi

Siapalah yang tidak kenal artis bernama che wan ini kan atau lebih manja lagi dengan panggilan "ita".baru-baru ini rozita che wan hebohkan dengan gaya penampilannya yang begitu seksi hingga menampakkan setengah bahagian pehanya.di kata pada masa itu rozita che wan telah menghadiri satu majlis ulang tahun seorang pelakon iaitu ryzal jaafar di sebuah kelab di ibu negara baru-baru ini.


Rozita che wan sememangnya sudah sedikit berumur tapi selepas beliau beraksi seksi dengan pakaiannya yang hanya mengenakan skirt pendek ia menyebabkan rozita che wan dikatakan ketika itu tidak jauh bezanya seperti seorang anak dara apa lagi ketika beliau duduk dan kegebuhan pehanya yang putih melepak itu terselah fuhh anak dara ke?.


Penulis  mengatakan yang rozita che wan ini boleh mengalahkan artis-artis mudah.tak apa itu sudah cara rozita che wan berpakaian.ada aku kesah!. korang ada kesah ke?..tapi yang aku kisahkan sekarang ni kenapalah artis-artis melayu sekarang ni semakin hilang nilai moral dalam hati mereka ye?.macam tak cukup kain pula..seperti di entry gua yang lepas di mana satu persandingan artis telah diadakan dan hampir kesemua artis dan pengecara berpakaian hampir berbogel?Ye Ke?..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More