Video ucapan daripada Amalina khas untuk semua rakyat Malaysia

"Kepada anda yang berada di luar sana, jangan risau, jangan bimbang, im doing fine here, terima kasih kepada semua nasihat yang anda berikan kepada amalina, saya akan jadikan iktibar dan teladan. tapi ada komen yang sedikit mencalarkan hati amalina. if you want to give me advice harap janganlah terlalu emosi hingga babitkan ibubapa, keluarga," kata pelajar cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia 2005 yang memperolehi keputusan 17A1, Nur Amalina Che Bakri.
Kumpulan wartawan tempatan dari TV9, Astro Awani, Harian Metro, Sinar Harian, Berita Harian dan Utusan Malaysia sebentar tadi berpeluang menemubual Nur Amalina di rumah ibunya di Kota Tinggi, Johor bagi mendapatkan gambaran jelas mengenai pelbagai tohmahan di media sosial mengenai perkembangan terkini dirinya yang masih berada di United Kingdom.

4 comments:

dulu pakai tudung.now bukak tudung. dulu rambut hitam (kot) now dah blondy..huhhhh...terbaekkkkk....hermmmmmm...AAK

lol dulu pakai tudung.now bukak tudung. dulu rambut hitam (kot) now dah blondy..huhhhh...terbaekkkkk....hermmmmmm...AAK

huh bodoh!! sebelum org lain doakan, kau mesti tau yg mana baik dan buruk. kau kan pelajar cemerlang. Dulu pakai tudung, muka pun bersepai je aku tgk. Dah duduk kat UK, lain pulak jd nya. kalau setakat mencantikkan muka yg hodoh x apa lg.. ini sampai bukak tudung, dah pandai rebonding lagi.. bulu mata palsu lg, eye shadow lg, ada ka baiknya pakai celak jer.. ini dinamakan lupa diri. kau ni kira dah beruntung yg rakyat negara kita ni ambik berat pasal kau dan x nak kau terpengaruh dgn budaya org kat sana. sekurang-kurang nya kau berterima kasih dan baliklah pada jln yg betul. apa2pun aku doakan semoga kau balik kepangkal jln dan ingat asal usul, bangsa dan agama. jgn malukan agama, bangsa dan negara, dah ramai org bijaksana dr negara kita ni yg dah terjerumus mcm ni dan gelap masa depan.

nak tunjuk yg muka dia dah cantik la tuh. kalau dah tau yg gambar2 tu mengaibkan.. maksudnya ko tau la benda yg ko buat tu x betul! BERUBAHLAH

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More